۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۶ مهر
English
دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت دفتر بازرسی،مدیریت عملکرد و امور حقوقی دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت
صفحه اصلی
خدمات غير الكترونيكي
ساير خدمات دفتر مديريت عملكرد، بازرسي و امور حقوقي 
ارتقاي بازرسي و نظارت بر حسن جريان امور و ارزشيابي
- نظارت و بازرسي دوره اي از فرمانداريهاي تابعه در طول سال
-نظارت و بازرسي دوره اي از بخشداريها و دهياريهاي استان در طول سال
-نظارت و بازرسي دوره اي از شهرداريهاي استان در طول سال
-نظارت و بازرسي دوره اي از سازمانهاي تابعه استانداري در طول سال
-نظارت و بازرسي دوره اي از دستگاه هاي اجرايي استان با دستور مقامات مافوق در طول سال
-تنظيم گزارش از نتايج بازرسي هاي انجام شده و ارسال آن براي مراجع ذيربط
-ايجاد هماهنگي و تبادل اطلاعات با واحدهاي بازرسي و پاسخگويي به شكايات واحدهاي استاني دستگاه هاي اجرايي مستقر به منظور حسن انجام وظايف محوله و ايجاد هماهنگي لازم در خصوص پاسخگويي به شكايات
ارزيابي استانداري و فرمانداري
-ارسال شاخص ها جهت تكميل خودارزيابي به ستاد استانداري و فرمانداريها و بررسي آنها در طول سال
-بررسي مستندات ارسالي توسط دفاتر ستادي و فرمانداري ها
-تهيه گزارش هاي تحليلي از عملكرد دفاتر ستادي و فرمانداريها در راستاي تقويت نقاط قوت و رفع كاستي ها
-ارزيابي عملكرد دفاتر ستادي و فرمانداريها در خصوص رسيدگي به شكايات مردمي
ارزيابي و نظارت بر عملكرد مديران دستگاه هاي اجرايي بازبيني شاخص هاي ارزيابي عملكرد مديران دستگاه هاي اجرايي
-برگزاري جلسات توجيهي براي گروه ارزياب و رفع ابهامات در طول سال
-ارسال چك ليست ارزشيابي به ادارات قبل از انجام ارزيابي در طول سال
-انجام ارزشيابي مديران دستگاه هاي اجرايي در طول سال
-ارسال نتايج ارزشيابي به مافوق هر دستگاه پس از كسب نمره از استاندار
رسيدگي و پاسخگويي به شكايات مردمي
-تهيه ميانگين زمان رسيدگي به شكايات و كاهش آن (روزانه)
-پيگيري مؤثر شكايات مهم تا حصول نتيجه و كاستن از مكاتبات غيرضروري (روزانه)
-بروز رساني و تهيه آمارهاي موردنياز جهت بررسي روند فرآيند پاسخگويي به شكايات (ارائه گزارش هر سه ماه)
-برگزاري دوره هاي آموزشي در جهت ارتقاي سطح علمي كارشناسان مربوطه (ساعت)
-تعيين مسئولين سامد دستگاههاي اجرايي استان
-نظارت و ارزيابي برسامانه الكترونيكي ارتباط مردم و دولت ( سامد )
-تشويق مردم به سمت استفاده از سامانه ارتباط مردم و دولت
-دريافت و بررسي شكايات كتبي مراجعين از كاركنان و واحدهاي تابعه استانداري و ديگر ادارات و تهيه گزارش جهت مقامات مافوق
نظارت بر حسن اجراي طرح تكريم ارباب رجوع در ادارات و واحدهاي تابعه استانداري
-انجام بازرسي هاي موردي و دوره اي طرح تكريم از ستاد،فرمانداريها ، شهرداريها و بخشداريها در طول سال
-اجراي برنامه هاي ارتقاء سلامت اداري و شركت در جلسات كميته ها و كارگروه ها با موضوع تحول اداري، مبارزه با فساد و رشوه و تكريم ارباب رجوع
-اجراي سريع و مطلوب پياده سازي ميزخدمت الكترونيكي در فرمانداري ها و استانداري و دستگاه هاي اجرايي و توافقنامه مربوطه
پيگيري امور حقوقي
 -تنظيم و اظهارنظر درباره متن قراردادهاي استانداري و واحدهاي تابعه و وابسته با اشخاص حقيقي و حقوقي
-طرح و پيگيري دعاوي حقوقي و كيفري استانداري و دفاع از آن در مراجع قانوني
-تهيه و تنظيم گزارشهاي حقوقي موردنياز استاندار و واحدهاي مختلف استانداري، معاونين و ساير مسئولين ذيربط و اظهار نظر مشورتي درباره -كليه مسايل حقوقي و قضايي استانداري، فرمانداري ها و بخشداري ها
-همكاري با مركز مديريت عملكرد، بازرسي و امور حقوقي وزارت كشور در خصوص كليه دعاوي كه در مركز عليه استانداران، فرمانداران، بخشداران و واحدهاي تابعه طرح و يا از سوي آنان عليه اشخاص ديگر مطرح مي شود. (پرونده قضايي)
تاریخ به روز رسانی: 2018/02/18
تعداد بازدید: 458
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به استانداری خراسان جنوبی میباشد.
Powered by DorsaPortal